woensdag 20 november 2013

Olcay's schoenen

Hi iedereen
Het is weer midden in de week, de week is doorgezaagd en je kunt het weekend al bijna zien. Ik heb steeds bijna geen internet hier in Amerika vandaar dat ik maar weinig blogpost online zet. Ik heb het nog steeds heel erg naar men zin hier, en kan niet geloven dat ik over een week alweer naar huis moet.  Vandaag besteed ik wat aandacht aan mijn meest favoriete items uit mijn kast, namelijk schoenen.
Schoenen zijn echt heilig voor mij, ik wou dat ik van ze kon leven dan was ik nu heel rijk geweest. Ik heb echt tientallen paren, dit is nog echt niet veel want ik zou er nog veel meer willen hebben en veel van de paren zijn oud en worden zeker niet weggegooid.  Ik kan geen afscheid nemen, ik vind het zo zonde om ze weg te doen. 
Ik durf eerlijk te zeggen dat ik last heb van een kleine schoenenverslaving en dit wordt door mijn naaste niet altijd in dank afgenomen, hihi. En mijn lievelingsschoenen? Die van Olcay natuurlijk! Supertrash liefde voor Supertrash schoenen.  Ik kan elk model van de collectie 2013 wel dromen, ik wil ze allemaal.  De laarzen, de pumps, de boots en de regenlaarzen, allemaal.
Hoe is het mogelijk dat je een collectie kan laarzen omdat ik ze niet altijd kan betalen maar als ik later ouder ben koop ik ze vast allemaal,hihi. Ik ga hier  op zoek naar SUpertrash. Kleding of schoenen het maakt me niet uit, ik hoorde namelijk dat beide ook uitgebreid te koop zijn hier.
Hoe maakt iedereen het in Nederland? En wat is jullie stiekeme verslaving? Zijn jullie ook schoenen verslaafd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten