vrijdag 22 november 2013

These boots are....

Beste volgers,

Scrol gelijk naar beneden en wordt verliefd op de laarzen die ik daar heb geplaatst. Die lichte, WOW, echt zoooo prachrtig. Echt ik zag ze staan en ik wist niet wat ik zag, zelf zien? Kijk hier: Supertrash laarzen . Ik wou jullie even verblijden met deze vondst van mij. Ik fantaseer er op los hoor, hoe kan ik ze combineren, welke kleding past er bij en wat zou ik elke dag dragen bij deze schoenen. Ik wil ze zo graag hebben, en dus heb ik besloten ze voor mijn verjaardag te vragen, welke zaterdag is.

Ik moet nog heel eventjes wachten voordat ik ze in men armen kan sluiten, maar ik kan niet wachten! Het materiaal is zacht plooiend leer en erg soepel, en de kleur past erg goed bij donkere winterse outfits. Het zijn echte musthaves en ik denk dat jullie misschien moeten overwegen de laarzen aan te schaffen, dit kom je nooit meer tegen joh! Haha, genoeg gepraat, lekker kiezen en kijken!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten